Motivation?

Usch jag vet inte?
Idag vaknade jag bara sådär jättetrött. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att motivera mig själv denna veckan?
Jobbar mån + tis kväll, onsdag morgon och sen ska vi ha receptionsmöte och sen iväg till nån smyckestillverkning..??
Torsdag jobbar jag på bokningen mellan 8-16,30 därefter MÅSTE jag träna. Fredag jobbar jag lunch och sen är jag ledig kvällen och lördagen. På söndag är det heldagsjobb då det är mässa. FULLT UPP med andra ord.

O jag vet inte, visst jag ser fram emot mässan..och visst vi ska göra en del annorlunda saker denna veckan. Men jag har ingen riktig lust, förra veckans överbokningar och strul tog lite slut på mitt huvud. Jag kände mig lite som en tjatig mamma, finns det nåt värre när man faktiskt är yngst? Usch.

Men jobba måste man väl, så jag ska ladda över lite bra musik i nya telefonen och borsta tänderna..Får hoppas på att jag har sällskap i repan ikväll,alltid lite roligare då!

Kramar!

Vi ska ju åtminstone tillbringa onsdagskvällen ihop :D

Kommentarer
Postat av: Christin

Låter som en riktigt ansträngande vecka, hoppas att du står ut.

2008-10-13 @ 14:17:36
URL: http://stinslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0