Mud mask!

Så duktig jag känner mig just nu. Var helt död när jag kom hem och ville bara SOVA. Men släpade mig till gymet och körde rygg ordentligt. Var faktiskt riktigt kul att träna idag..Och riktigt kul att träna med Nicco :) Matchar varandra bra!

Stack hem och tryckte i oss massa taco-rester (lyckardes käka upp allt!) och sen överföll tröttheten mig..Så somnade i en halvtimme.. skönt!

Nu har jag tagit en helt underbar dusch och sen gjort mud masks ;) Våra ansikte tycker om oss nu! :)

vi har börjat med något nytt.. VI provar oss fram med olika smoothies. Tänkte dela med mig av dom om ni också känner för o testa nåt nytt i vinter. NU är de frukt som gäller :)))

Sååå..recept på den vi dricker ikväll kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi vi åt också tacorester idaaa =)



kram!



p.s snart är det tävling i min blogg, hoppas du vill va med!

2008-10-26 @ 20:56:28
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: mami

Tycker du inte om att träna med mig??? buhubuhu :(

2008-10-27 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0