Nu är den här!

Sitter i soffan med tända ljus omkring mig.. Blivande mannen hämtar mer vitt vin och vi har ett svanitt av brothers and sisters på tv'n.
Mamma har varit här.. O eftersom jag är så kass som jag är på att hålla mig så beställde vi matservetter och kaffeservetter till bröllopet ikväll :)))
Ska visa, jag lovar!!'

Här ska kvällen tillbringas, efter detta avsnittet tänkte jag bara ta en snabb dusch och fräscha till mig innan det är dags för idol, ostar och kex :)
Ikväll är jag verkligen väl omhändertagen :)

Dagen på jobb är inte ens värd att nämna som något annat än K A T A S T R O F !!!
Men nu är jag hemma, så det spelar ingen roll.. :)

NJUT av fredagen mina vänner! :)


En kväll på den italienska restaurangen på Skiathos :) LÄNGTAR efter vår rom-resa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag längtar också efter semester, ser fram emot Grekland nästa år med goa familjen! Fin bild!

Kram

2008-10-10 @ 18:33:23
Postat av: teddy

ahhhh så undrbart det låtertjejen.

Jag ser att du pimplar vitt :) Om jag dricker ett glas idag så skulle jag nog bli drängfull så det får vänta till imrorgon med våra vänner :)

Önskar dig en fin fredag.



stor kramis

2008-10-10 @ 19:34:22
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch då e vi två om katastrof mycket på jobb....

stackars oss!!!



stor kram/Sandra

2008-10-10 @ 22:13:49
Postat av: teddy

Hej gumsan.

Hade ni det trevligt igår med mannen din?

Vad händer ikväll då?

Vi ska partayja :)



kramis kramis

2008-10-11 @ 11:58:57
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

låter som ni har en bra helg =)



kram

2008-10-12 @ 15:08:04
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0