Nu snart!

Snart snart har denna söndagen passerat och jag har en ledig kväll!
Fick sms av underbara sambon innan som har städat och tvättat.. Speciellt tvätten var välbehövlig men han är ändå bäst som gör det på sin lediga dag :)

Bara sådär på tal om.. Vad hände med vädret? Blev det automatiskt helt fruktansvärd höst bara för att det blev oktober eller vad är detta? Regn, blåst och iskallt ute ju :(

Usch!

Nej, om jag skulle flirta med Mackan och få nåt liiiitet att äta kanske? Tror inte jag kan hålla mig utan mat till kl 16 faktiskt!

Kram på er och njuuuut av söndagseftermiddagen!


Fika för två söndagar sen med mami :) Sånt söndagar är till för, inte tråkigt jobb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med fika :)

2008-10-05 @ 15:10:04
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Håller med dig, söndagar ska spenderas i soffan med mys och gott snacks :) Tur jag bara jobbar typ tre söndagar om året ;)



Hoppas du har det mysigt nu iaf, komma hem till nystädat och nytvättat 'r aldrig fel!



Kram.

2008-10-05 @ 22:45:56
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0