Shoppat!



I dessa påsar (förutom take away thai maten längst fram):

Stövlar till mig, vinterskor till Nicco, två jackor till Nicco, höga svarta ljusstakar till köksbordet, höga skedar till våra höga svarta muggar, julsaker, massa tvättmedel, schampoo, balsam, maskindiskmedel, tandkräm, blommor från svärmor, tygprover till gardiner från svärmor...missade jag nåt? Just ja, en underbar grå tjock kofta till mig!

Detta är kanske lite galet men det här handlade vi i julväg:



Ljus, ljusstake, mossa, krukor, presentpapper, mer ljus, bricka till allt julgodis, julstjärnor, ettiketter, servetter, lysande kon (har säkert ett annat fancy namn men..) och så denna:


Vår fiiiina kärlekstomte :) Love it!


Bilder på mina asballa stövlar, på gardinproverna och på tröjan kommer :)

Allt så allt var det en bra shoppingdag.. Ska nämnas att vi shoppade upp lik amycket pengar utanför ullared som inne..Hrm! Sport outleten och Scorett är favoriter ;)


Nu ska jag dock iväg och jobba!

Kramar på er...och önskar mig gärna lycka till med min pajade röst :(


Kommentarer
Postat av: teddy

Ojojo ni har verkligen varit igån ser jag och det är nog bra att shoppa julsakerna nu så är det ju gjort. Tomten var urgullig :)



Jag ska jobba på GOA inatt - låter tropiskt men det är det inte....

Så nu säger jag - ha en fin lördag tillsammans med din älskade så skriver jag mer sen.



krams

2008-10-04 @ 17:44:52
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Dessi

inte julsaker redan!?!!

2008-10-04 @ 20:50:44
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha ja ni hittade ju en hel del med =)

var det mkt folk när ni var där? i lördags var det äckligt trångt, men de flesta var faktiskt glada ändå som tur var =)



kram

2008-10-06 @ 14:09:08
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0