Sjukis

Deprimerande.
Vaknade inatt och satt i soffan och hostade i över två timmar. Brann halvt av feber och rösten var totalt borta. Så "pratade" med Anders direkt då..Inget jobb för mig idag. Känns sådär lönt att stå i en reception när man inte kan prata.

Jävla skit. Behöver verkligen pengarna...en jävla dag hemma gör en del på en lön :( Imorgon är jag ialla fall ledig och på onsdag måste jag vara frisk! Så enkelt är de..

Ska snart göra lite oboy och vila vidare i soffan. Läsa en bok kanske? Vad annars?

Kommentarer
Postat av: teddy

Ush då tjejen det där låter ju inte alls skoj. Men nu är du sjuk och då får du kurera dig ordentligt hemma. Mycket vila och mycket thé.

Hoppas verkligen att du mår något bättre till inatt så att du får sova något. Är du förkyld eller hur känner du dig?



krya på dig och stor kramis

2008-10-06 @ 15:50:02
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Ja det är spännande med plugget men ojjj så mycket att lära sig. Kanske lite svårare när jag inte har egna barn än och kan inte relatera till allt som sker i kroppen under en graviditet.



Du har nog fått ett virus och det är bra med feber så att kroppen kan göra sig av med allt dumt som har satt sig i den. Håll dig varm bara och ta inte ut dig för mycket.

Nu har du ju haft din karensdag så då är det okey att få vara sjuk några dagar.



kramis och ha det så gott du kan.

2008-10-06 @ 16:52:01
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0