Skönast!

Så, hemma efter ett skyfall.. Jävla höst rent ut sagt!
Hade givetvis massor på bokningen och sen en timme på andra hotellet med rätt så fullt upp där med.

Har duschat...Förmodligen den skönadte duschen i mitt liv där tre dagars mascara (JAAA jag suger!) försvann..tillsammans med en del trötthet.
Shottade dessutom en latte på vägen upp till lägenheten.

Nu är jag ombytt, nysminkad och fräsch.. Trött som ett as men det får jag väl vänta med att tänka på till senare.
Räknade ut att jag har ca 3 veckor till fyllt av detta kaoset. O sen drar dessutom julborden och 500-showen igång. Herrejesus!

Har nya halsbandet på ;) Gjorde ju det och öronhänge igår på kursen.. Och ja, bilder kommer..

Men tills dess bjuder jag på lite fotograferingsbilder:

    

Jag är i alla fall nöjd :)

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh vilka underbar bilder det där var :) Är det på hotell?

Viss tär vi busy kvinnor och då blir bloggen inte det viktigaste i världen. ..

Önskar dig hur som en bra fredag :)



kramis på dig och hoppas du får en bra helg också

2008-10-17 @ 10:08:16
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0