Skööön start

Att vakna..ligga kvar en stund. Känna om man vill gå upp eller ej..Känna att jo..jag är nog ganska utvilad efter natten. Och blir jag trött sen igen kan jag faktiskt SOVA en timme på soffan eller nåt :)
En ledig dag.

Har stoppat in en maskin tvätt, tänkte röja lite bara och sen göra en god frukost.

Vi låg och läste varsin bok i sängen igår..jag var SÅ trött så jag slocknade först, vaknade till av att Nicco skulle släcka (ockuperade hans arm med mitt huvud) och somnade sedan gott igen!
Haha, vilket gammalt gift par vi var igår! Kom hem, drog på oss joggingkläder, jag tog hand om disken, han öppnade post. Värmde lasagne och satt sen i soffan :P
Fast det är mys det med..Dessutom är vi två grymt duktiga på att hitta på grejor när vi har tid och ork till det!

Ikväll blir det SATS och Bodypump..Phu, håll tummarna, det var ett tag sedan man var på ett sånt pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0