Smile.. And the whole world smiles with you???

Vet inte om det stämmer?
Men blev faktiskt på hyfsat gott humör på stan innan. Jag och Nicco skildes åt med en jättepuss och kram :). Gick till Åhlens för att shoppa ribbade strumpbyxor och ansiktsmasker för kommande söndagar (vår egen feel good grej på söndagarna!). Tjejen som stod i kassan var verkligen super, precis sån som en person som hade med kunder/gäster att göra ska vara! Det är SÅ kul när det händer :)

Gav mig en riktig boost.
Fick ännu en när jag insåg att jag vet precis hur jag vill ha det framöver.
1. Jag ska vara ledig jul-nyår.
2 + 3 tänkte jag inte berätta förrän det är dags.. Så det får ni hålla till godo med :)
Jag har i alla fall planer! :)

Nu måste jag fortsätta jobba lite här, har ju en del att göra!!

Lördagskramar på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0