Sömngrus

Verkar vara någon dumming som sitter och kastar just sådant - sömngrus - i mina ögon konstant idag!
Är så trött idag. Kanske inte så konstigt men jobbigt är det. Speciellt när man sitter på en plats där man i vanliga fall inte är..och med andra ord måste koncentrera sig konstant för att inte göra missar (vilket jag säkerligen gör ändå..men håll tummarna för inga!)

Ska bli skönt att vara ledig imorgon, men sen är det juback to normal onsdag, torsdag, fredag och söndag. Förvisso bara fyra timmar på söndag men ändå.. Fast goa timmar att ha tillgodo när bröllop och massa semestrar börjar närma sig!

Ska fortsätta med jobbet här nu, blev så tyst när alla gick på lunch att jag inte direkt har någon arbetsvilja.. Kanske borde ta en kopp kaffe? Två och en halv timme to go innan jag får bege mig hem till sköna soffan och nanna lite..igen.. Känner mig verkligen supergullig som sambo och flickvän när jag bara däckar... :P haha!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

blä för att vara så trött! men snart är det ju natt igen =)



kika gärna in tävlingen på min blogg nu, du kan vinna en fin skinnväska!



kram!

2008-10-27 @ 14:45:12
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0