Söndag!

Hej på er!

Tänkte slänga in en snabb update här innan jag beger mig till jobb för BRÖLLOPSMÄSSAN!
Japp den dagen är redan här! Galet hur fort tiden går!

Helgen har varit någerlunda lugn. Två dagar av uppladdning av batterierna inför idag och kommande veckan..som även den blir en sex dagarsvecka. Oj vad sugen jag är på den! Hrm.

En snabb runda på stan med hjärtat i fredags efter jobb, därefter hem till Brothers and sisters, IDOL, pizza och chips med dip :) Perfekt fredag! :)
Igår sov vi lääänge, sen upp och käkade mysig frukost med tända ljus (satte förresten på värmen i lägenheten igår, det behövdes!). Gjorde oss i ordning och åkte sen till Niccos best-man innan vi åkte på 30-års fest. Jag har nämligen aldrig träffat Mr. Best man, så de kunde ju vara på tiden! :)
30 års fest därefter som sagt och sen till pappa för att fira honom.

Hem och sova och nu sitter jag här klädd i kjol, svart v-ringad tröja och känner mig allmänt seg i knoppen. Nåja, ska nog gå bra detta med, måste bara komma ner där och komma igång!

Hoppas ni har en alldeles underbar söndag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej Sandra, hoppas allt är fint med dig!! ha en mysig söndag, vi hörs en dag!Kram

2008-10-19 @ 17:02:45
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: sofie

oj vart är du någonstans på bilden iheadern? ser spännande ut;D

2008-10-19 @ 20:29:13
URL: http://nittioett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0