Storhandlat..Nu vin!

Haha vilken talande rubrik.
Storhandlat kanske inte är riktigt rätt ord dock. Men vi har grejor hemma så att vi klarar oss ett par dagar. Frukost, kycklinglasagne till ikväll och tacos till imorgon :) Med både kyckling och köttfärs, fina grejor :) haha!

Nu har jag precis tryckt iväg lite pengar på räkningar. Lönen är ju septembers sjukskrivningslön så den är verkligen ingen höjdare. Men jag klarar mig. Det gör jag väl alltid!

Sitter med ett glas vin just i denna stund och ska snart gå ut och duka och tända lite ljus i vardagsrummet. MYS är det att krypa upp i soffan med en tallrik mat, ett glas vin och en uuuunderbar blivande man! :)

Planen är att glo klart på Brothers & Sisters ikväll.
MAMI: Den boxen ska du låna sen. Vår familj känns nästan...hrm NÄSTAN normal i jämförelse med den :) Men bra är den! Serien alltså...familjen undrar jag om ibland :P

Kramar på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0