Tänka sig..

..Så har även denna helgen passerat. Känns väl sådär om jag ska vara ärlig. Hade kunnat spendera flera flera veckor tillsammans med Nicco så här. Den här helgen behövde vi. Idag har vi en sån dag där vi bara kan ligga och titta på varandra.. En dag där man känner att för varje dag som går så kommer vi varandra närmre, lär känna varandra ännu bättre..

På torsdag.. då är det sju månader kvar tills jag får kalla honom för min man på riktigt. Denna månaden är det sju månader sen vi började planera hela bröllopet. Tänk hur fort sju månader har gått.. Och det är bara lika många kvar. Lycka!

Mitt hjärta, jag är lyckligast i världen som får kalla mig din flickvän, sambo, vän och blivande fru!


Rätt bildval känner jag, denna bilden togs tidigt i våras, ni ser tulpanerna! Vid den tiden nästa år är det inte långt kvar :)

Nu ska vi mysa en timme till eller så i soffan och sen är det definitivt sängdags!

Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0