Varför mjukstarta?

FÖRLÅT för sämst uppdatering idag!
Lovar att det ska komma lite mer nu ikväll! Men dagenhar gått i flygande fläng från det att jag gick upp kl 05 i morse och till nu när jag lutade mig tillbaka i soffan! Galet

Jobbade över en timme och sen en mysig fast snabb fika med Emelie. Snackade radhus, skatteåterbäring och hennes kommande resor.. Kommer att sakna lillasyster massor när hon försvinner. Samtidigt försvinner dessutom hennes Mackan. lagom trist det kommer att bli på jobb :(
Är GLAD för att vi ha mycket bröllopsplanering att greja med i januari och februari. Annars hade det blivit riktigt trist!!

Efter fikan var det på tåget, på bussen, hem och slänga ner träningskläder. Bort på SATS, powerwalking i tjugo minuter och sen ett Core pass..Känns bra nu faktiskt, men liiiite trött i kroppen efter sjukdom + hård dag på jobb +träning.

Har bara precis tagit en kaffe och en macka med mamma efter träningen och försökt lära henne min gamla telefon..Fast Telenor får allt fixa till den först!

Nu tänkte jag svara på lite kommentarer och sen ta en snabbdusch!
LÄNGTAR extra mycket efter älskling idag, känns som att vi inte har sagt ett vettigt ord till varandra på ett och ett halvt dygn.. Blir ju så när vi jobbar om varandra. Ser grymt mycket fram emot vår lediga helg ihop!

Kramar!


En bild som gör mig varm i hjärtat.. Vår dag på Zoo i köpenhamn. En Nicco & Sandra dag som var helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0