Vill inte

4 års Sandra är framme.
Hon som är sugen på att stampa i golvet och se sur ut samtidigt som hon skriver "VILL INTE"
Är så satans trött.. Känner mig sliten i hela kroppen.. Dricker vitaminer som en dåre men inte tusan hjälper det...??
Hade kanske varit värre annars, vem vet?

Snacka om att hösten slog mig i nacken. Vädret är skit, det är numera oktober (hur snabbt får det gå???) och jag är så höst trött att man kunde tro att det är januari..
Hm?

De löser sig. Tack och lov sovmorgon imorgon också. Men helgen är jobb-helg. Inte så sugen på det heller. Speciellt inte när man tog ett extrapass förra helgen :(
Aja, NÄSTA helg, DÅ ska jag vila. Då ska jag titta serier och filmer på två och mysa med blivande man och goda vänner. Sen kanske man känner sig OK igen.. Vi håller tummarna. Tills dess kanske man ska offra några tior på solarium? Ultimat uppiggande där man dessutom ser fräschare ut.. Inget fan av solarier egentligen..men skönt är det lite då och då!

Nu åker vi till jobb här!
Där ska jag dricka kaffe kan jag meddela!

Kramar


Like this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0