Wake up!

Vaknade av Niccos mobil som ringde i morse. Fast blev rätt bra..då kunde i ligga kvar och mysa en stund, prata lite och sen gå upp.
Jag har duschat..är så underbart när man kommer ut ur duschen och känner doften av kaffe och rostat bröd :) Gör mig glad!
Nu har vi ätit frukost och jag ska snart föna och platta hår och få lite smink i huvudet.

Blir ju lite tidigare på jobb idag. Ska vara där lite innan två. Har ett möte kl 14,00 och ett kl 15,00. Därefter får jag försöka jobba på normalt i några timmar innan man går hem och sen är vi (jag & Nicco) faktiskt lediga imorgon.

Dock blir det rätt så tidig start för att åka till Ullared med mamms.. Men shoppa julgrejor känns rätt just nu.. Även om Tobbe ringde upp mig igår och sa att jag borde skämmas för att jag har en julgran på min blogg den sista september.. Sorry, men jag är en jul-person :) Älskar julen och allt med den.
Låg faktiskt i soffan igår och pratade om att vi ska göra knäck o lussekatter och dricka en massa glögg :) Lovely!

Imorgon efter Ullared ska vi dessutom till svärmor och kolla in tygproverna som hon har till våra nya gardiner (RÖDA inför julen ja!). :) Wiho!

Näe.. Mot hårfönen tror jag minsann!

Kraaaam


En sån här kväll ser jag fram emot ;). Bild tagen på lördagen när vi började vår semester :)

Kommentarer
Postat av: teddy

Ahhh vilken underbar bild. Jag ryser av att semesterkänslan infinner sig. Fina glas btw - ser ut som bröllopsglas.



Vad skoj med Ullared och vad smart att ni redan börjat fundera på julen :)



Pluggandet är segt... usha, men jag måste ju.

Hur gick det på mötet idag?



kramis

2008-10-02 @ 19:03:45
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0