Zombie

Och nej, då syftar jag inte på låten.

Det är jag.. På jobb...idag!
Äckligt seg i huvudet måste jag säga, går verkligen allt annat än snabbt med tankeverksamheten idag..  Och det sitter såklart jag i hissen på grund av nu. Med över 50 incheck själv får man nog jobba på snabbare än vad jag gör idag.

Hm, hoppas det kommer imorgon! Då har jag dessutom en helt ny praktikant som ska läras diverse saker. Jättekul såklart, speciellt eftersom tjejen verkar vara skärpt och kan bli riktigt bra. Men det är ändå påfrestande för huvudet!

Aja, tre dagar till efter denna och sen ska jag ha en LEDIG fredag med världens bästa älskling, som jag ska njuuuuuta av den dagen!
Känns som att denna helgen bara försvann när man var på jobb under precis HELA söndagen ocksp!
Gissa om jag längtar till November helgerna? Två långlediga helger hade jag minsann tänkt att ta då :)
7-9 och sen 28-30 :)
Den första ska vi ha tjejkväll inför bröllopet den 7:e..och den andra helgen tänkte jag och älsklingen åka upp till sveriges andra bästa stad (bästa är såklart Helsingborg) Göteborg och bara mysa.
MAGGIS: En lunch med dig på lördagen är redan inbokad, bara så du vet;)

Nu måste jag fortsätta jobba!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: åh okej :)

2008-10-20 @ 20:38:38
URL: http://nittioett.devote.se
Postat av: maggis

neej va roligt :) skriver in de i kalendern direkt :D va roooooligt :) ni e så välkomna såå :) puss

2008-10-20 @ 22:15:54
Postat av: Sandra

oh mys me gbg=) Ja ska också upp senare i höst! hälsa på lilla maggiis:D



KRAM o pUss

2008-10-20 @ 22:31:09
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0