AJ!

Haha efter 3x10 på tre bicepsövningar så känns armen som en klump när man ska sminka sig.. Hålla i mascaran tillräckligt länge för att ögonfransarna skulle bli svarta kändes sådär kan jag meddela!

Har dessutom varit och storhandlat på MAXI. Köttfärs och kyckling i frysen, massa frukt och juice och loka (brukar köpa ramlösa men fem loka för 35 kändes helt OK det med..).

Nu blir de bio om en halvtimme..borde med andra ord åka när som, fast biljetterna är ju redan betalda så det är bara till att hämta ut och köpa popcorn.
Nicco förbereder maten till senare, blir köttbullar och sallad...därefter en smoothie :)
Mums!

Vad gör ni denna söndag?


Dessa hade jag på igår :) Var lite rockbrud med jeans, svart tshirt och lockigt hår ;)
SÅ glad över att jag faktiskt kunde ha klackar i ett par timmar på stan, även om tån kändes liiite misshandlad sen..fast det gjorde den iofs innan operationen också så.. kan kvitta ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du och dina drömmar- och nej -"döden klär dig inte"! Du är så god och överlever mig med sådär 50 år, och förresten vill jag inte vara med i Efterlyst, är inte så inne på Hasse Aro, hahaha..Däremot kunde nog jag och Leif GW ha mycket att prata om...

2008-09-28 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0