All of You out there

Jag har blivit glad ikväll.
Jag är inte den gnälliga Sandra som skrev de två inläggen nedan. Även om jag fortfarande känner och tycker så.

Men efter att ha läst alla kommentarer ikväll är jag glad.
Ni är tydligen en hel del som läser min blogg...och som har känt eller känner som jag.
Tack för härliga kommentarer ikväll! Uppskattat, verkligen!

Nu ska jag krypa ner efter en dag med alldeles för mycket mat (lyckades åka till BK för en burgare innan...whyyyy?) och massa SATC..och såklart en massa Nicco-mys! Han är verkligen mitt hjärta som alltid gör sitt bästa för att få mig på gott humör. Kärlek!

Natti underbara läsare.
Imorgon vaknar vi till en ny vecka! :)

Kommentarer
Postat av: teddy

Klart att man får gnälla om vardagliga bekymmer tjejen. Vi brukar också sitta i samma sits men sådant löser sig med tiden.

Pengar är alltid något att oroa sig över - självklart vill man ju ha det snyggt omkring sig :) Eller hur. Men det löser sig. Ni har ju varandra!

Skåne var underbart :)



kramis och ha en fin måndag

2008-09-15 @ 06:44:51
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0