Är min mamma blind?

Haha det är ju min fråga idag!
Nedan ser ni två bilder...min mamma har kommenterat att jag är fin i jackan och att hon är snäll.
Klart hon är snäll..Hon köpte en jacka till mig på Stadium för ca en månad sen..en skitsnygg GRÖN Warp jacka.
Som NI kanske ser nedan är den jackan svart..och tunn...som en vindjacka..Min GRÖNA NYA jacka är tjock...och som sagt..grön...Haha knasboll! :)

Nu har jag pratat med mina kära föräldrar så att båda telefonerna dog.. Diskuterade jul med den ena och pengar med den andra :P haha. På nåt sätt går väl det ihop?
På fredag ska vi nämligen låna pappas bil (nicco vill också ha roligt) o åka till Ullared.. jag och hjärtat ska mest ha gemensamma julsaker att fylla lägenheten med.
Vår andra jul ihop kommer att bli underbar :))


Jul hos mig förra året :)

Kommentarer
Postat av: teddy

hihih låter som att mammsen din haft tankarna någon helt annanstans... Min mor kan också vara så...

Vad mysigt att din käresta kommer hem snart, hoppas ni får en mysig kväll ihop tjejen.

Mår du bra annars??



kramis på dig och natti natti

2008-09-30 @ 21:33:10
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fina bilder! ^^ Är nästan så man börjar längta lite efter jul... Inte lång tid kvar nu!

2008-10-02 @ 13:11:04
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0