blogg.se

Heja Karin och resten av gänget på blogg.se

STOR tummen upp från mitt håll i alla fall, nu är det riktigt roligt att bara kolla in startsidan ju!

Som ni förstår finns det inte mycket tid över här inte.. Jobbat som ett as fram till nu, sprungit runt och fixat, tömt lokaler och donat med annat smått och gått.. ska fortsätta här strax så allt vad jag har att berätta kommer att komma imorgon, förhoppningsvis blir det lite bloggtid på förmiddagen.
Därefter jobb och personalmöte (förstår inte varför men har envisats med att kalla det föräldramöte hela kvällen...??)

Skoj!

Nu jobbar jag vidare i alla fall och hoppas på att mina kära läsare har en underbar måndagskväll!
Hur har veckan börjat för er?


Kommentarer
Postat av: Karin

tacktack:)

2008-09-01 @ 21:31:31
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: teddy

är det dags för op för din del snart???

I så fall håller jag alla fingrar och tår för dig tjejen,<<<<<<<lbskar att jag kunde sckicks lite över till dig,krasmis

2008-09-01 @ 22:17:07
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0