Dags att natta oss!

Såja.. tror det blev sex avsnitt av SATC ikväll, haha lagom!
Nu är det dags för sängen..

Foten känns lite knas..men på ett bra sätt.
Världens bästa mami tog av lite av bandagen och lindade om.. Då jag faktiskt kan gå normalt (give or take) så kände jag att jag inte pallar ha två ton bandage som gör foten 5 gånger så stor som den faktiskt är. Så nu är den i fin size.. ska testa imorgon om man kanske får ner den i en sko dessutom..då jäklar :)

Har pratat med världens sötaste C idag också.. Hon har börjat plugga till barnmorska och lämnar lillsnäckan hemma med pappa.. Pappa var inte så glad för detta vilket jag har mer än lite svårt att förstå.. Varför i hela friden vill man inte vara hemma med sin dotter`? Ta alla chanser du får säger jag..
Skönt att veta att man har en blivande man som kommer att ta vara på sin pappaledighet när den dagen kommer!

Nu mot tandborstning och sängen!

Natti vänner! Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0