Dammallergiker, Välkomna!

Jorå. Nu är är dammfritt.
Jesus.. tror varenda en hörna i hela lägenheten är torkad och putsad :P

Nu ska dammsugaren strax fram..och sen lite våttorkning på det och jag är typ klar.
Sen blir det en dusch (om man vågar för den är så ren...haha), ner till Hemköp och shoppa ananas (till drinkar), ananasjuice, cocosmjölk, passionsfrukt, mango och jordgubbar..

Därefter tänkte jag fylla på att ljus här hemma (shiiiiit vad vi har mycket värmeljus att tända om vi vill!!), duka och förbereda/göra klart desserten..Så hinner jag och Nicco bara tadet lugnt och vara i en timme eller så innan Emelie och Mackan kommer! :)

Här är en låt som jag städar till idag: Makes me happy!!

Ni får dock bara detta videoklippet då dom inte har hela låten + hela scenen...o har ni inte sett filmen..Så se den!
Det som händer precis här efter är något jag skrattade åt så jag grät..Galet kul!

Kommentarer
Postat av: Sandra

njaaäe, började blogga sen tappade ja inspirationen igen hehe, men den dyker kanske upp igen...



oj har du opererat tån=( aj aj. krya på foten!! =) Puss!!

2008-09-12 @ 13:26:41
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: teddy

Så underbar känsla det är när huset är städat och man bara kan koppla av.

jag tycker du gör helt rätt i att ta det lungt under sjukskrivningen och vad är det bästa botmedlet om inte goda och fina vänner :)

Ha det så gott denna helg.



stor kramis

2008-09-12 @ 14:06:45
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Dessi

underbar film!!!

2008-09-13 @ 19:06:48
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0