Den har kommit!!

Hon från Svartelandsgård ringde idag...
MIN BRUDKLÄNNING HAR KOMMIT!! :)

Min brudklänning.. Snart hänger den hemma i mammas garderob och lockar i åtta månader.
O dumma jag..första tanken var "Åhhh nu kan jag äntligen visa den för Nicco"

Hm, kanske inte riktigt dags än? :P

Tänk att jag ska behöva vänta åtta månader på att få visa den för honom.. Jesus.
Han är ju den första som får se allt..

Nåja :) Hämtar klänningen gör jag o mami imorgon i alla fall.. Håll nu alla tummar för att storleken är rätt! Finliret ska vi fixa hos en skräddare..Men att 34:an stämmer är rätt viktigt!

:)

Kommentarer
Postat av: Dessi

ååh så roligt :)

2008-09-09 @ 20:30:50
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag snubblade in på din blogg av en ren slump. Trevlig blogg liksom. Läser lite...och inser att vi är sjukt lika. Eller typ iaf. Såg att du och din fästman blev tillsammans ungefär samtidigt som jag och min fästman, att vi förlovade oss ungefär samtidigt (ca två veckor emellan) och att vi gifter oss nästa år. Haha, mycket komiskt. Just det, bor i Skåne också. Och har naturligtvis redan köpt min brudklänning som hänger undangömd i garderoben ;)



Kajsa

2008-09-10 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0