Deprimerande

Jag insåg en för jävlig sak nyss.
Av ca 35 par skor så har jag inte ett enda par att ha på mig till en kjol imorgon... Grattis!

Kan inte ha pumps, för det fixar inte tån riktigt än. Alltså kan jag inte ha högklackade stövlar heller (dessutom behöver dom klackas om). Mina sjuk snygga lågklackade stövlar som jag fick av mamma förra året hade varit perfekta men tyvärr var dom ett riktigt måndagsexemplar med dåliga klackar (låga!) och en sula som lossnade framtill.

Sen har jag ju två par nya stövlar, men båda är gjorda för jeans då de är rätt så breda i skaften och mina smala ben skulle se helt mongo ut med en kjol och dom stövlarna.

Jävligt typiskt då jag känner för att klä upp mig lite och inte så i samma förbannade jeans.

I lands problem. Jag vet. Men ett trist sådant :(


ÄLSKAR! Men som sagt...gjorda för jeans!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi men du kan ju klä upp dig i jeans med =) du kommer bli gorgeous oavsett!

kram

2008-09-19 @ 15:17:11
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Kjol och tjocka strumpbyxor eller långa leggins då? då kanske stövlarna sitter bättre. Vet inte hur din kjol ser ut men ett tips iaf=)



Kram

2008-09-19 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0