Det bästa!

Wiho, idag har jag sällskap hemma!¨
Nicco är ledig och han ska snart springa ner och handla bullar, det är de enda som saknas, resten av frukosten står redan på bordet :)
Därefter ska vi bege oss ner på stan och promenadträna min tå + hitta en vinterjacka till mitt hjärta!

Undrar hur vädret är? Ser lite småkyligt ut...Jaja blir stövlarna oavsett (I love!) dom är sköna att gå i och lite hårdare under = skönt med en tå som inte riktigt fungerar som den ska.

Receptet på pastan som jag gjorde igår var intressant, så det kommer upp alldeles strax, håll utkik :)

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej tjejen. Vad mysigt att käka frulle med mannen din. Längtar också till att ha sovmorgonen med min älskling. Men sitter just nu i skolan och fryser. Borås är mäkta kallt måste jag säga...

Hoppas du har det bra idag :)

kramisar från borås

2008-09-18 @ 12:19:05
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0