Du är vad du äter

Haha såg precis reklamen för nya säsongen av "du är vad du äter".
Ger inte mycke för det programmet egentligen, då kära Anna inte tillåter varken kaffe eller kött... Hur gör man då?
Jag älskar kaffe..och kött! Jag älskar även grönsaker och är noga med fetter i maten och använder aldrig socker i varken kaffe eller te...eller i mängder i något annat.

Men i alla fall..reklamen var faktiskt kul. Nån annan som sett den? Eller det är bara denna patetiska patienten som sitter här och glor?
Lite trött i foten efter promenaden på stan är jag allt..men det är tillåtet, har inte rört så här mycket på mig sen..öh? Två veckor tillbaka typ..


Kommentarer
Postat av: Dessi

jaa hon anna skipper har allt en konstig diet...

2008-09-15 @ 19:50:04
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Konstiga kostråd i de programmet ja, inget folk orkar leva efter hemma, ovanliga konstiga produkter som man knappt hittar i butiken!

men det är kul att titta å tycker jag=) jag gillar faktiskt Anna =)



KRAMIS

2008-09-15 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0