Duktig flicka!

Det är jag det!
Nu har jag äntligen fått en tyngd lyft från mina axlar.
Mitt "kalender 2009" är inlämnat till jobb. Skrivit ihop det nu ikväll, känns skönt! Nu kan jag släppa det för ett par månader..Eller nåt sånt. Å ägna tiden åt bröllopsmässan när jag kommer tillbaka igen!

Mailade precis iväg mitt arbete till jobb, hoppas på att få igenom minst två ideér :).

Nu ska jag byta om till nåt bekvämare (om det går...sitter i militärbrallor och ett linne..) o göra lite te inför CSI Miami som börjar om tjugo minuter.

Kollade ni musikmaskinen på femman ikväll? I så fall...vad tyckte ni?
Sådär kan väl jag känna.. Lite för hysteriskt...men rätt ok! :)
Nästa lördag sitter jag dock inte hemma för då är vi på Magnus Betnér och därefter på middag.. Bara jag och min älskling..Längtar! Kommer att bli en sjuk bra lördag känner jag!


Kommentarer
Postat av: Sandra L

så härlig bild!

2008-09-14 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0