Duktig tjej!

Idag har jag faktiskt varit utanför dörren..för första gången på en vecka!
Underbart!

Min underbara klänning är hämtad..Satt som en smäck! Så uuuuunderbart snygg att jag skulle kunna sova med den på.. Fast det hade kanske varit lite synd..Haha! Det är i alla fall en riktig Sandra-klänning! Önskar jag kunde lägga ut de bilder som mamma tog idag när klänningen var på..Men tyvärr, har en blivande man som läser denna blogg alldeles för ofta för att jag ska våga det :P
Ni få se två ton bilder från bröllopet sen istället ;)

Kom hem för ca en timme sen.. Har hängt in den sista tvätten, rengjort hela tvättmaskinen (ni vet tvättmedelsklumpar och damm..), städat undan lite allmänt och nu dukat.
Älskling gör lasagne (fullkornsplattor!) och det luktar underbart från köket! :)

Nu ska jag slita fram vattenkannan innan våra underbara växter börjar se ledsna ut ;)

Kram på er och trevlig kväll!


Detta blir nog nästa projekt att ta tag i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0