Egen sjukgymnast

Japp, jag är minsann min alldeles egna sjukgymnast.. Efter två knäoperationer har jag blivit proffs.

Nämnde ju tidigare att jag går på häl och utsida av foten.. Vilket gör att det gör skitont i den leden utanpå foten. Men gå jag på hela foten så drar det fruktansvärt i stygnen.. Så nu töjer jag stygnen, eller inbillar mig att jag gör det i alla fall.. Tränar på att ha foten rakt.
Sitter alltså rak i soffan med laptopen i knät för att hålla foten rakt på golvet.. Gör faktiskt inte ont.. Så om man tränar lite såhär kan det väl inte skada?



O jaja jag vet att det bara är dag två. Men jag kan inte hjälpa det. Till helgen SKA jag i ett par skor. Vilka det blir får vi se, men i ska jag, that's it!

Kommentarer
Postat av: teddy

Hej och godmorgon. Tack för att du höll alla tummar och tår för det var ett tufft ställe :/

Hur mår din fot? Ser att du blivit proffs på att ta hand om den... Hoppas verkligen att du mår bättre i den snart ;)



stor kramis på dig.

2008-09-05 @ 10:03:44
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0