En ARG blogg

Nä..vet ni vad! Den här dagen är fan för jävlig. Så enkelt är det!

Började med att jag hade glömt att Nicco har personalfest på söndag.. så här gick jag och trodde att vi skulle ha hela helgen ihop. Med en kväll på stan imorgon, sovmorgon på söndag och sen en prommis i skogen och en härlig dag. Men så blir de inte. De blir ännu en ensam dag.

Sen upptäcker jag det här med skorna. När man för en gångs skull är riktigt sugen på att få på en snygg kjol, snygg tröja och gå runt och känna sig på topp (i alla fall första gången sen cepetån opererades). Men nej. Så blir de inte heller. Same old jeans blir de.. GUD vad fruktansvärt SPÄNNANDE jag känner mig.

Pratar med lillasyster nu ikväll. Jag jobbar kväll på tisdag...men 18 MINUS på rummen.. vi har alltså 18 rum för mycket sålda..Sålt 18 rum vi inte har..Se det hur ni vill men bra är det inte! Hur fan lyckas man.. 2, 3 och till och med 4 kan jag förstå. Men fan inte 18!!!

Ovanpå alltihop har jag svinigt ont i kinden och käkarna för att jag får hålla dom sammanbitna hela tiden för att inte skava på köttsåret i kinden.

Jävla skitfredag! Som jag dessutom tillbringar ensam i samma soffhelvete som jag har suttit i de sista veckorna.. Helt jävla underbart!
O ja..jag svär mycket idag. Men det är min förbannade blogg och jag gör som jag vill i den!


Kommentarer
Postat av: Sandra L

ibland är allt emot en,Vi hoppas på en bättre dag imorgon!! stor kram från mej!

2008-09-19 @ 21:08:41
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Dessi

18 rum låter inte bra. hoppas det löser sig! ska vi inte ses snart? kanske en fika i veckan om det hinns med? kramar!

2008-09-20 @ 21:54:35
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0