Etapp 1..

Opps... Berätta inte för någon men det blev visst längre än ett par minuter på benen.. Fast inte så mycket gående.. Så då räknas det inte :)

Har i alla fall lyckats med att:
Ta mig till sovrummet och öppna fönstret
Öppna på balkongen
Plockat upp lite runt sängen (ej bäddat än!)
Borstat tänder, använt plackers och fluxat
Borstat och slängt upp håret
Fått lite färg i ansiktet... Jag VET, helt onödigt att sminka sig när man bara går hemma.. Men lite färg i huvudet gör att man inte känner sig som döende längre.. HATAR att ligga hemma och glo.. I alla fall när det är ofrivilligt!

Det var väl duktigt av mig.. Tog ca en kvart, men som sagt, jag stod mest..gick inte så mycket. Gillar att pressa mig själv lite när man återhämtar sig. Har ju gjort två knäoperationer och återhämtat mig SNABBT just bara för att jag har pressat liiite extra. Allt går om man vill!
Idag stödjer jag dock inte på hela foten.. blir mycket häl och utsida av foten.. Imorgon ska detta ändras på.. Men känner att drar väl mycket i stygnen idag, är väl fortfarande lite svullet kan jag tänka mig..

Nåja.. Nu ska jag pladdra vidare med B1 på msn.. SAKNAR HENNE! Och om en timme eller nåt sånt ska jag bädda sängen! Små mål.... ;)


Kärlek :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, ta det nu lite lugnt, det är en order! Jag kommer snart och håller dig sällskap och fixar lite mat åt oss!

kramisar

2008-09-04 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0