Fastnat

Hjälp. Jag tror minsann att jag sitter fast i soffan idag.
Har verkligen inte rört mig många meter. Har däremot sett väldigt många avsnitt av sex and the city.. o nu ska vi tydligen se en skräckfilm och dricka smoothie.. Nice!

Suttit och kollat runt på en massa olika resor.. bland annat på massa olika grekiska öar inför svärmors födelsedag nästa år.. Finns ju en del att välja mellan :)
Har även kollat på lite alternativ för bröllopsresa nummer två (november nästa år) men det riiiktigt svårt..
Karibien? Jamaica + Miami kanske? Eller Thailand och Vietnamn? Eller en kryssning i Karibien?
Gah! Nåt hyfsat långt bort blir det i alla fall...sen är detju tur att vi har över ett år på oss att spåna på var det bär av ;)

Nu ska vi kolla den dära skräckisen ;)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

SATC är nog bästa programmet ever (förutom DH och Grey´s). Älskar att se kläderna, intrigerna och framförallt SKORNA, haha :D



Blir helt sugen på semster igen när jag läser om resor ju. Egypten den 2 januari är bokad iaf, hoppas på en weekend i England under hösten också :)



Kram!

2008-09-08 @ 08:33:58
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: Sandra L

jag skulle nog tipsa om Miami, det är underbart i USA, mycket shopping, mycket att se, allt är mega stort och städat och fint och så finns det långa stränder också :)

2008-09-08 @ 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0