Gårdagen

Gårdagen spenderades ju som bekant med mamma.
Riktigt mysig dag.. Påminner om då man bodde hemma..Vi satt nämligen i köket stora delar av dagen igår.. O precis det gjorde vi alltid när vi satt o babblade då jag bodde hemma fortfarande :)

Så här såg jag ut igår:

Ja...det var faktiskt rätt kallt ute!

Vi fikade på Waynes:

Kaffe latte och kalkommacka med färskost och tomat :)
Nam nam ;)

Näe...nu ska jag göra mig i ordning, snart dags att försöka halta bort till olympiaklinken och ta bort de dära stygnen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du var så fin i din vardagsoutfit! Tack för en trevlig födelsedag och presenten, guld värt båda delar! Lycka till med tån idag, vi hörs efteråt!

By the way, förkylningen är på topp!

kramisar

2008-09-17 @ 10:41:53
Postat av: Fru Evelina

vad härligt att du har en så bra relation med din mamma!

hur mår tån nu =)?

kram

2008-09-17 @ 12:43:57
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0