Gnäll-blogg

En perfekt söndagseftermiddag ska tillbringas med familj.. och precis det har vi gjort.
Varit hemma hos underbara svärföräldrarna och ätit grillat, suttit ute och druckit kaffe och myst massor.

Pratat blivande barnbarn och en massa annat.

O på vägen hem körde vi inom de nya husen som NCC bygger på Gustavslund.
De är underbara.
O jag kan inte riktigt låta bli att önska att vi kunde flytta till ett sånt nu.
Och innan EN ENDA påpekar att vi inte behöver ett hus så kan ni kanske fortsätta läsa..

Nope, vi behöver inte ett hus. Men med priser på lägenheter som är nästan lika dyra och sen över 5000 spänn i avgift på det så är det inget alternativ.
Sen är det väl lite annorlunda för mig jämfört med Nicco. Han bor redan i sin lägenhet..medan jag bor i hans.
Jag trodde inte riktigt att det skulle va riktigt så. Men så är det.. Hur fin denna lägenheten än är så är det inte min...inte den jag ha valt osv..o kommer tyvärr aldrig att bli.

Just därför känns det väl lite mer för mig att jag vill ha nåt annat..
Men så blir de inte nu..

Så färdiggnällt om hus.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

mmm love it =) har du bestämt vigselring än förresten?



hm, nja inte direkt! Vi bor ju i linköping nu, f flyttade hit för att plugga, jag flyttade hit för att va med honom för att han pluggade här... han har hela sin släkt i piteå, jag har min utspridd över småland... Så det är lite svårt att välja!



kram

2008-09-14 @ 18:29:33
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anneli

Brukar läsa din blogg o tyckte det var dax att kommentera.

Klart ni ska bo i hus. Vissa människor vill hellre det än lägenhet. Skit i vad alla andra säger, det har väl inte dom med o göra :)



2008-09-14 @ 19:30:32
Postat av: Dessi

Det är absolut värt att bo i hus! ;) En helt annan känsla än lägenhet, och vadå so what om man inte behöver. Förr eller senare ;) Dom på Gustavslund är kanonfina, synd att dom bara är så svinigt dyra också... :(

2008-09-14 @ 20:17:07
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: Cattis

Förstår precis hur du känner! Vi hade det likadant innan, hans lägenhet som jag flyttade in i.. Nu har vi vår gemensamma lägenhet, där vi bor tillsammans på lika villkor! Klart ni ska skaffa hus om det känns rätt, att få chans att leva stort ett tag gör ju inget! Gör det som känns rätt så mår man bäst =) tack för en bra blogg, alltid bra uppdaterat med nått skoj att läsa =)

2008-09-14 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0