Hos mamma

Hej hej kära läsare!

Sitter nu i mamis kök och snackar skit om allt från resor till CSN osv osv.. :P
Har varit nere på stan och köpt den där mascaran och det där pudret som jag låg minus på..därefter en fika på Waynes (Igen) och nu är vi här.

Tog med en ny skjorta (HM) som jag skulle ha på mig, när vi vecklar ut den och ska stryka den så upptäcker vi en massa klisterfläckar på den :( Så nej. Här får jag sitta i vardagsoutfiten..Hm.

Har mailat Ving ang. enkelrum när vi ska på semester nästa år till svärmors 50 årsdag. Lite dålig info på sidan, men å andra sidan brukar dom vara grymma på att svara snabbt på mail.

Annars har jag samtalat med jobbet..och beundrat min UNDERBARA brudklänning. Hänger så fint här i garderoben och väntar på den stora dagen. LÄNGTAR tills den är på och Nicco får se den!

Nä.. nu ska jag återvända till...hm..tja att sitta här :)
By the way...satan vad kallt det är om fingrarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0