I min närhet

Det är en konstig dag idag.

Först svimmar jag (se nedan). Får sedan reda på att en kille jag kände för mååånga år sedan har omkommit i en mcolycka. Killen var lika gammal som min bror, känns med andra ord lite extra, särskilt som storebror också brukade köra mc..

Har suttit och kollat runt lite bloggar idag och flera länkar HIT och HIT. Vad hennes mamma skriver är SÅ fint..men hennes fästman.. Jag varken vill eller kan tänka tanken på hur jag skulle känna om det här var Nicco. Det är alldeles för tidigt och hon hade alldeles för mycket framför sig.

Usch. Snacka om att sätta perspektiv på livet, på vad som är viktigt.
Jag tycker att jag är ganska duktig på att visa min alla i min närhet att jag finns och bryr mig. Men jag antar att vi alla kan bli bättre!

Så detta inlägget är ett "hej, ni är underbara!" till alla dom i min närhet. Bilderna här nere visar många, men långt ifrån alla.

               

Kommentarer
Postat av: linn.

Ojojoj! Den bilden var ju inte tagen igår! ;)

I vilket fall, ett fint inlägg. Jag tror att alla skulle må bra av att tänka så som du gjort idag, lite oftare. Snart vinkväll på Erik D!

2008-09-17 @ 21:45:32
URL: http://walldow.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Jätte sorligt, läste den tjejens blogg igår, hittade sidan hos någon annan då. Tragiskt och orättvist livet är...



Du har så rätt, man borde tala om nära o kära hur mycket dom betyder oftare o skatta sig lycklig...

KRAM på dig vännen!



ps: vilken söt gammal bild du hittat, det var tider=)

2008-09-17 @ 22:25:50
Postat av: mamma

Jag hoppas du vet att du är älskad, nu och för alltid av mig. En mamma håller sin dotters händer en kort stund men hennes hjärta för alltid!

Det viktiga är att ta vara på varje dag, ingen vet när den sista dagen kommer! kram

2008-09-18 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0