Idag händer det!

Idag är den magiska dagen då ni ska få i alla fall tre inlägg innan jag åker till jobbet.

Detta inlägget som informerar om att jag ska göra lite frukost och en mugg kaffe först.
Ett andra inlägg som ger er sista delen av Grekland (innan jag glömmer det helt och hållet)
Och en del om vad jag hittade på i fredags... Fast många vet nog det redan, men jag vill ha ett litet inlägg som förgyller och som påminner mig :)

Helgen har jag inte heller berätta om.. Aj aj aj.. Nåja.. Allt har sin tid och imorgon opereras jag, sen jäklar kommer ni att få stå ut med att jag bloggar 300 ggr om dagen.. Vad ska jag annars göra när fötterna måste vila?
Kan ju inte gå ut att gå direkt.. Haha.

Nej mot kaffe och frukost!
Titta in om tre kvart så har ni nog lite nya härliga greklands-bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0