IKEA-Inspiration

Sådär ja.. Älskling på plats på jobb och jag har tagit en dusch.. Som ni vet är det ju ett mindre projekt bara det.
Ska snart städa undan lite efter vår förmiddag och bädda sängen.. Men sitter här och spånar lite på vårt sovrum..Vi gjorde ju om det med lite nya färger och annat.. Men jag saknar fortfarande en lykta.. MÅSTE ha en sån inför alla höst och vinterkvällar som man ändå spenderar innan.. Och nu när sovrummet är såpass mysigt är jag mer än gärna där..


Där i den högra hörnan vill jag ha en lykta..Gärna en riktigt stor och i brun eller cremevit...

Tänkte även ovanför hänga upp en sådan här:


Vi har ju en sån i vardagsrummet... Hängd på andra hållet.. Som även denna ska vara.
I den hamnar nog lite resefoto...

Dessa kanske?







Eller nåt sånt ;)

Kommentarer
Postat av: Dessi

mm så mysigt o vad många kommentarer du får av mig idag ;)

2008-09-08 @ 20:09:09
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0