Inte så ball!

Hem igår och och käkade en macka..kröp i säng och nannat sådär (som vanligt när man har vändpass!!).

Upp i morse när klockan ringde, dusch och ja..jag käkade faktiskt frukost gott folk! Kände att magen och huvudet behövde det just då.
O en macka till lär de väl bli vid åtta..idag ska det ju tränas!

Haha...ställer mig i hisse, i egna tankar som man är klockan halv sex på morgonen.. Ska gå ut när dörrarna öppnas...och där står någon. HAHA shit vad man INTE är ball då.. Blev helt livrädd :P
Men men..blev ett gott skratt i alla fall.

Trist att de är så mööööörkt ute... Nu har vi ett halvår av sån här skit framför oss..usch!
Bäst o jobba på och försöka glömma det halvåret... O när de halvåret är slut är de ca en månad kvar tills man har ett "fru" före namnet :P ;) Bara en sån sak gör ju det värt mörkret!

Nu ska jag dricka litta kaffe och försöka jobba undan lite!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Sandra L

usch ja, hösten o vintern känns som en evighet lång i jämförelse med våren o sommaren. Men jag tycker vi ska tänka, mysa framför tvn,dricka varm choklad, tända ljus, titta på idol,hihi, o julmys! Då känns det lite roligare denna årstiden eller hur?:)



Kram o puss!

2008-09-24 @ 09:15:09
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-24 @ 14:54:50
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0