Klänningsprat

Då var det torsdag ja..

Idag står lunch med Malin och storhandling med Nicco på schemat.
Sitter och pratar med bästa svägerskan på msn och ser ut som att det blir en kaffe med henne också :) Perfekt dag!

Alla undrar såklart över klänningen.. Fått massa frågor på msn..
Jag är SÅ nöjd! Den är heelt underbar. Först och främst sitter den helt perfekt. Behöver inte sy in den någonstans, ryggen (som jag inte ens hade sett) hade en urläcker snörning..perfekt för då kan den sitta hur tight som helst...eller lite lösare om man känner för det under kvällen :)

Ja..jag älskar den i alla fall.. Längtar tills Nicco får se den. 8 månader to go :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Dessi

underbart! men jag vill se! NU!

2008-09-11 @ 19:09:09
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0