Krigsskadad...Ha ha ha

Innerst inne är jag på riktigt riktigt riktigt jävla dåligt humör idag.
Så trött på denna lägenheten, denna soffan, denna datorn och alltihop så jag kan SPY!

Men ytterst ute har jag bestämt mig för att inte låtsas om herr skitkinkig (måste vara en man!) som sitter och tuggar där inne.
Jag tvättar sängkläder och var på äventyr. Japp när man har en fot i bandage är det ett jävla äventyr att duscha kan jag meddela! Speciellt att raka benen.. Blev knäböj för hela slanten då jag inte kan stödja på den foten än.. Tjena. Funniest Home Videos here I come!

Dagen till ära har jag dessutom på min millitärkjol. Och foten i bandage.. Nån som ser ironin? Krigsskadad.. ha ha ha..Hm?

Nu ska jag i alla fall se till att få mitt hår platt..Nåt kul måste man ha!
Idag ska jag dricka vin! Eller en god drink...what ever som får denna lördagen att verka aningen mer snurrig och aningen mer rolig än vad den är!

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0