Late nights

Lite seg är man allt.
Men snart kommer väl mitt hjärta hem... Har haft toppensällskap av mamma hela eftermiddag/kvällen.
Käkat, druckit tonvis med kaffe, kollat dobidoo och snackat skit.

Har väl haft en helt OK dag tycker jag.
Fått hem shoppingen (se tre inlägg ner)
Bokat bröllopsresa (se två inlägg ner)
O sällskapat... Läst alla bloggar...Kommenterat alla bloggar (brukar ha riktigt kass med tid till det annars)
Lagt upp bilder..

Jo, idag har inte varit så bad faktiskt.

Imorgon tänkte jag gå upp i tid och spendera tid på foten. Får pyssla på här hemma..för ännu tror jag foten är alldeles för öm för att trycka på en sko..och som sagt, den jag fick hos läkaren är INTE ett alternativ.
Har tre böcker att sysselsätta mig med också.. Kan sätta mig skönt på balkogen och andas frisk (hrm) luft om jag vill..

Blir jättebra.
En dag i taget!


Gammal...men glad bild :)
Och med den önskar jag Godnatt!

Kommentarer
Postat av: maggski

oj vad jag kommer ihåg den bilden :)

2008-09-06 @ 09:47:33
Postat av: Kimsan

Stackare! Men snart är du bra i fossingen, du låter som en envis rackare, haha :)

Jobbade fjorton timmar igår så idag och imorgon är jag ledig, ikväll blir det fördelsedagsfest. Tre-rättersmiddag som jag säkert inte kommer orka :D

När får du börja jobba igen då?

Kram!

2008-09-06 @ 10:40:19
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0