Livet som hemmafru

Suck!
Det är tur att Linn kommer idag för nu börjar jag känna mig patetisk...
Dagen har hittills bestått av:

Tre maskiner tvätt..den sistasnurrar fortfarande, det andra är upphängt och i torktumlaren.
Liten undanplockning av kläderna som var nytvättade men bara låg i tvättrummet
Byte av handdukar i badrummet
Tömt diskmaskinen
Hämtat posten..

Oh my god I'm bored!
Ska lacka naglarna ytterligare än gång (denna gång blir det bara ett beige lack!) och senvila en stund..
Fick en skitsnygg klänning på posten idag (Beställd för längesen) nån dag snar ska jag ta lite foto på all shopping och lägga ut!

Här har ni sålänge, jag idag och min craving för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Gött att de finns fler som inte haft en allt för händelserik dag!=)

2008-09-09 @ 16:50:28
URL: http://mimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0