Natti

Dags att nanna för vår del!
Imorgon är det en viss Nicco som ska upp och jobba lunch och en viss Sandra som ska upp och städa detta hemmet.

Var på Maxi tidigare och handlade.. första gången jag gick så mycket på foten på över en vecka.. o HJÄLP vad trött jag blev. Var som att alla muskler bara hade försvunnit ur fot och ben.. Knät skakade..hela vaden kändes helt död och när vi kom hem domnade nästan hela benet av.. Haha hur friskt låter detta?
Fast å andra sidan.. foten är ju inte frisk.. Än! :) It will be...soon!

To do list för imorgon då:

- Ringa vårdcentralen och få en tid för att kunna plocka stygnen i nästa vecka
- Ringa jobb och kolla av läget där
- Ringa och få en prisuppgift på en present
- Städa (dammsuga, torka golv, damma och plocka undan..)
- Dessert inför kvällen ("råkade" bli min uppgift ;) )
-Göra mig snygg, blogga, msn:a lite med vänner och på kvällen umgås med älskling, lillasyster och min lax (mackan). Can't wait :) Ser fram emot en mysig fredag!

Kram och godnatt... Happy friday säger jag redan nu! :)

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Vi hittade den på Halens :) Svaga människor vi är som inte kan motstå saker man kan göra något gott med, haha!



Jobb i helgen?

Kram!

2008-09-12 @ 06:51:35
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0