Ny glamour och röda naglar

Vad glad jag blev när jag haltade ner till brevlådan och hittade nya glamour där :)
Jag har förvisso inte hunnit läsa klart den gamla men just det håller jag på med nu.. Det och målar naglarna (som har blivit långa!) lysande röda.. Haha vad ska man annars hitta på?

Vet inte riktigt vad nästa grej på schemat blir... maila jobb kanske och visa hur kul jag har :P haha!
Ska kanska börja kolla på Sopranos ikväll när mamma har varit här med pizza.. Men då blir det nog från sängen..Är redan sjukt trött på soffan.. Men imorgon behöver jag kanske inte ha lika mycket högläge på foten så då ska jag sätta mig i fåtöljen och läsa en bok.. Idag är jag för rastlös till och med för det!

Vad gör alla andra idag? Måste ni verkligen ha ett liv när jag inte har det? Haha!


Mysbild på mig från i våras då jag och Nicco var ute och promenerade...eller hm.. låg i hamnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0