Off to lunchmöte!

Haha. Jag är INTE så vuxen att jag går på lunchmöte...Eller jo tydligen är jag det.. Men inte på riktigt!
Jaja, nu ska jag det i alla fall så så är det med den saken.

Tror jag har en fullspäckad fredagskväll på jobb framför mig.. Satt just och skrev att jag trodde att jag hade en lugn kväll framför mig men sen kom jag på att vi har ett helt bröllopssällskap som checkar in.. woho. Not. Dom är alltid så satans krävande och aldrig nöjda. Jaja, de får gå bra det med!

Hoppas ni har en riktigt nice fredag så hoppas jag på att jag hinner uppdatera er lite snabbt från jobbet sen, håll tummarna.

Cattis: Eftersom du inte skrev med en mailadress eller blogg så svarar jag här och hoppas på att du läser. Mia jobbar på frisyrmakarna på södergatan i Helsingborg!

Ha en superdag gott folk :)


Inte utan att man önskar att man låg här igen.. ;)

Kommentarer
Postat av: teddy

Vilken härlig bild på dig i poolen :) Här har vi också pool men det regnar men vi kommer nog att utnyttja den iaf :)

Önskar dig en fin och trevlig helg tjejen.



kramis på dig och ta det lungt .)

2008-09-26 @ 13:01:09
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: mami

Varför lägger du ut bilder som gör att man bara längtar efter sommar, bad, grekland....jag blir sjuk av sådana bilder. kramis

2008-09-26 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0