Piggelin!

Idag mår jag bra!
Solen skiner och vi har precis ätit en jättefrukost med yoggi, ägg, mackor o kaffe :) Mums!

Kvällenigår var helt underbar! Jag älskar att umgås med lillasyster o jag och Mackan har alltid trivts bra ihop..så att dom två har hittat varandra gör det hela perfekt :)
Blev tre flaskor rött och några drinkar...Så att huvudetinte protesterar idag är rätt otroligt..Men glad för det är jag!
Har ju sovit länge så det kanske jämnar ut sig?

Nicco ska jobba och jag ska ta det rätt lugnt idag. Ska skicka iväg mitt jobb till just jobb. Har ju en grej som ska lämnas in på måndag. Tyvärr kan jag inte komma på mötet själv men Annika får ordna min del!
Annars ska jag göra lite research inför min morgongåva...Så kan alla ni som läser vara snälla att hålla alla tummar för att det ska gå att lösa ;)

Vi hörs senare :)
NJUT av lördagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0