Polisskolan..yei!

Haha. Här sitter jag och mamma nersjunkna i soffan, bläddrar i tidningar,käkar muffins och dricker kaffe.
Femman på med nåt patetisk program "buhu mina föräldrar skilde sig när ja var 10"
Big deal. Skulle jag skylla allt på de hade jag suttit inlåst i ett rum med en krama dig själv tröja nu. Vafan bölar folk för?
Folk skiljer sig..växer ifrån varandra, skaffar nya intressen eller nya fruar/män. Lev med det!
GAH! Hatar när folk ska skylla hela sin "tragiska" uppväxt och ännu mer tragiska vuxenliv på skiljda föräldrar.

Nog om det...i alla fall upptäckte jag att Polisskolan nu ska sändas på femman :)
Ingen är gladare än jag :)

Polisskolan hör liksom till min uppväxt (som by the way INTE var tragisk!)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0