Riktig vardagslyx!

Idag tar vi verkligen vara på kvällen och varandra!

Jag hade maten färdig när Nicco kom hem, blev en pasta (fullkorn!) med kyckling, morötter, ruccola, champinjoner, lök, vitlök, kycklingbuljong, vitt vin och matyoghurt.
Där hade ni allt i ett ;) Är ni sugna så kan jag lägga upp receptet,bara att säga till i så fall! :)

Har därefter smällt ihop en kladdkaka och nu ska vi gå o handla godis.
Blir en kväll med IDOL, Efterlyst, kladdkaka med glass och gooodis :) Inte nödvändigtvis allt samtidigt, men typ :)

Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter som en mycket god middag. Skulle gärna få receptet. Behöver lite inspiration då jag är väldigt less på vår vardagsmat. Skulle oxå vilja äta gotta mitt i veckan men nu har jag satt igång med träningen igen så det blir till att "spara sig" till helgen. Storkramen

2008-09-17 @ 20:50:47
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0